oikeastaan ymmärränkin, miksi minua ei eilen huolittu ylipainon takia erääseen lääketutkimukseen. Ja joku ihmeen vimma näyttää olevan leikata housujen lahkeet liian lyhyiksi.

Ja mielellään vielä eripituisiksi.

Kaavan piirsin Warrickin farkuista, kangas Eurokankaasta. Ei kyllä purista tai kiristä, kangas on joustavaa farkkua. Ihan ok, ja kukapa minua katselisikaan.

T-paita ja villatakki on värjätty Nitorin tekstiilivärillä. Värjääminen se vasta lystiä onkin, kohta alan värjätä vaatteitani toista kierrosta!

Enää kaksi yötä ja Suomen Muodin huipulle alkaa! Jeeee! Mää sit rakastan amerikkalaista MH:a ja Suomen versiokin näytti ihan hyvältä. Jopa Janne Katajakin näytti ja kuulosti ihan siedettävältä. Mä väitän kaikille, että nautin katsoa kun joku leikkaa kangasta, ompelee, korjaa ja viimeistelee vaatetta. Höpö höpö, oikeasti mä olen hulluna kaikkeen, vain Heidin "Auf wiedersehen" vähän tökkii.