sain Myrkyttäreltä tällaisen

Lähetän sen puolestani kaikille kanssabloggaajille, joilla sitä ei vielä ole.

Mukana tuli meemi 7 seikkaa itsestäni. Ooja, ei taida paljon salaisuuksia olla jäljellä, mutta

1. Olen hirveän luulosairas ja pienenkin kurkkukivun iskiessä alan potea vähintäänkin tuberkkelia.

2. Olen kielimiliisi luonnoltani, vaikka joskus itsekin konstailen kielen kanssa. En tietoisesti etsi vaikkapa virheitä kaikista teksteistä, mutten toisaalta voi olla huomaamattakaan niitä. Ärsyttää, jos ammattikirjoittaja tekee alkeellisia kielivirheitä ihan vain huolimattomuuttaan tai jos käännöskirjallisuudessa on niin alkeellinen virhe, että minunkin kielitaidolla sen huomaa. Toisaalta sitten osaan nauttia, joskus suorastaan intoutua, kun luen oikein hyvää kieltä.

3. Viihdyn hirveän hyvin yksikseni, vaikka onkin muutama hyvä ystävä, joiden kanssa on mukava olla. Yllättäen sitten olen parina viime vuonna huomannut, että seurassa, porukassa, vertaisryhmässä voi olla älyttömän mukavaa.

4. Vasen jalkani on ainakin puoli numeroa isompi kuin oikea. Lienee aika yleistä.

5. Suustani on poistettu kahdeksan hammasta ja vieläkin hammasrivistö on ahdas ja iloisesti ristissä.

6. Jos minulla olisi rahaa riittämiin, menisin oitis kauneusleikkaukseen poistattamaan kalkkunanhelttani.

7. En tykkää yhtään riisistä, makaronista tai nuudeleista.

Kiitos myös Eija K:lle. Lähetin hänelle kesällä vanhan, tarpeettoman sovitusnukkeni ja olin unohtanut koko asian. Eilen tuli postissa iso paketti niin huovutuslankoja kuin tavallisiakin lankoja! Koska hellu haastoi minut neulomaan sukkia ja lapasia Pietarin katulapsille, aloitin tänään sievän persikanväriset sukkelit. Taidan laittaa vielä koristeeksi pikkuiset kukat kaikkiin. Lapsen sukkia ei kauan neulo, joten kyllä minä ainakin muutamat parit aion värkätä.